اجاره منزل در شیراز با ارزان ترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته

اجاره منزل راحت تر از همیشه

خیلی از ماها سفر کردن رو دوست داریم و تا فرصتی پیدا کنیم میزنیم بیرون. معمولا بیشترین هزینه سفر مربوط به اقامت میشه. بعضیا میرن هتل، بعضیا خونه اقوام، بعضیا اقامتگاه‌های سازمانی و بعضیا هم ترجیح میدن سوییت یا ویلا اجاره کنن.

ولی اجاره ویلا و اجاره آپارتمان مخصوصا تو ایام شلوغ سال دغدغه خیلیاست مخصوصا اگه بخوان ویلا و اقامتگاه‌های شخصی اجاره کنن. اما با مجتمع ما این مشکل هم حل شده است .

مجتمع اقامتی رنگین کمان آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز میباشد , اگر به دنبال اجاره منزل مبله شیراز یاخانه مسافر در شیراز یا اجاره روزانه آپارتمان در شیراز هستید ، ما بهترین منازل مبله در شیراز را به شما ارائه می دهیم.منزل مبله شیراز,بهترین منزل مبله شیراز,اجاره منزل مبله,منزل مبله در شیراز,اجاره آپارتمان و منزل مبله در شیراز,منزل مبله ارزان,اجاره منزل مبله شیراز شیک و مجهز با امکانات کامل،منزل مبله و آپارتمان لوکس با تجهیزات کامل در بهترین نقطه گردشگری شهر شیراز منزل و آپارتمان مبله در بهترین نقاط شیراز با تجهیزات کامل آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات دکوراسیون و در صورت تقاضا نظافت چی انواع منزل مبله در شیراز بصورت سوئیت ، یک خواب ، دو خواب و … مواردی که جهت اجاره منزل مبله در شیراز قرار داده شده اند ، دارای امکانات رفاهی بسیار عالی هستند . از جمله امکانات منزل مبله شیراز می توان به مواردی مانند : مبلمان ، مایکروفر ، اجاق گاز ، کلیه لوازم پخت و پز ، میز ناهار خوری ، تلویزیون ، یخچال ، کولر ، پکیج ، دو عدد سرویس خواب 2 نفره ، رختخواب اضافه ، رختشور خانه و سایر امکانات رفاهی اشاره کرد . آشپزخانه اپن مجهز به ظروف کامل آشپزخانه، کابینت های لوکس، هود آشپزخانه، نورپردازی عالی و محیط تمیز جهت پخت و پز می باشد کلیه واحدها در مرکز شهر و مناطق لوکس با دسترسی آسان به مناطق تاریخی ، گردشگری ، مذهبی و تفریحی میباشد. برخی تصاویر واحد های مختلف را در اینجا ببینید .

از گذشته تا کنون تنها برخی شهرهای بزرگ مانند اصفهان ، تبریز، شیراز، مشهد و … که در تاریخ ایران نقش مهمی داشته اند ، در صنعت گردشگری شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته اند. در سال های اخیر این موضوع مورد توجه حامیان این صنعت قرار گرفته و به معرفی مناطق گردشگری و آثار طبیعی و تاریخی مختلف در دیگر


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: منزل مبله
تلفن ثابت: 09178076560
تلفن همراه: 09178076560
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: فارس
آدرس: فارس - شیراز - شیراز-میدان گلستان به سمت بلوار هفت تنان-روبروی هایپر مارکت کورش-هتل آپارتمان رنگین کمان

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir