ربات تلگرام پشتیبانی

واحد خدمات مشتریان میبایست همیشه در دسترس مشتریان باشد. سهولت و دسترسی سریع به پشتیبانی و خدمات پس از فروش، رضایتمندی مشتریان را در پی دارد.
با پیشرفت تکنولوژی و ظهور پیام رسان های موبایل، ربات تلگرام از روش های نوین ارایه خدمات به مشتریان در کنار شیوه های رایج پشتیبانی و خدمات مشتریان مانند تماس تلفنی، ایمیل، وب سایت، اپلیکیشن موبایل می باشد.
بهره گیری از ربات تلگرام به عنوان یک ابزار جدید جهت پشتیبانی مشتریان، سریع، راحت و قابل دسترس است و نیاز به دانلود و نصب ندارد. بعلاوه با سیستم عامل های مختلف سازگار، قابل اجرا می باشد.
مشتریان اغلب کسب و کارها مانند ادارات، آموزشگاه ها، رستوران ها و... می توانند سوالات خود را به صورت غیرحضوری از طریق ربات تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مطرح نمایند. چت آنلاین از طریق ربات تلگرام با کارشناسان واحد پشتیبانی، مناسب افرادی است که دایما گوشی موبایل دستشان است و با برنامه های تلفن همراه بهتر ارتباط برقرار می کنند.
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع اقدام به یکپارچه سازی ربات تلگرام با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب ربات تلگرام پشتیبانی کرده است. در این راهکار مشتریان join ربات تلگرام شده و تیکت خود را ثبت می نمایند. کارشناسان پشتیبانی تیکت مشتریان را داخل CRM دریافت و از همان CRM به سوال مشتریان پاسخ می دهند.
مدیریت تیکت ها در این شیوه به دو صورت انجام می پذیرد. یک راه اینست که تیکت در پنل تمام کارشناسان پشتیبانی ارسال شود، هر کارشناسی که تیکت را مشاهده کرد، سوال مشتری را پاسخ می دهد و تیکت از لیست تیکت های بدون پاسخ خارج می شود.
راه دوم اینست که تیکت به ترتیب بین کارشناسان پشتیبانی تقسیم شود و هر کارشناس پشتیبان تعداد مشخصی تیکت در پنل خود دریافت نماید.
همچنین مشتری می تواند پیرو سوال قبلی خود سوال دیگری مطرح کند و یا با اتمام کار تیکت را ببندد و به نحوه پشتیبانی کارشناس نظر یا امتیاز دهد.

مزایای ربات تلگرام پشتیبانی یکپارچه با CRM

• کاربری آسان و سریع
• عدم نیاز به نصب و دانلود
• در دسترس و همگانی بودن
• تقسیم درخواست ها بین کارشناسان پشتیبانی
• امکان ارجاع تیکت بین کارشناسان پشتیبانی
• تقسیم بندی واحدهای پشتیبانی
• مشاهده کل تیکت


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع
تلفن ثابت: 02177613815
تلفن همراه: 09197371329
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: شنبه, 27 مرداد 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: خیابان انقلاب-روبروی پیچ شمیران-ساختمان تنکابن-پلاک352-واحد31

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir