نوار یخچال

نوار یخچال
نوار یخچال
تولید کننده انواع نوارهای دور درب یخچال و فریزرهای خانگی وصنعتی

این شرکت در سال 1380 کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و طی سالهای گذشته پیشرفت را سرلوحه کار خود قرار داده است. در سال 1386 با در اختیار گفتن آخرین تکنولوژی و دانش روز گسکت جهان ، خود را در سطح تولیدکنندگان جهانی این محصول مطرح ساخت و با به روز کردن ماشین آلات و دانش خود ، سعی در بالا بردن کیفیت محصول و همگام ساختن خود با تولیدکنندگان جهانی این محصول را دارد و بسیار خرسند هستیم که خدمت گذار صنعت ایران و جهان هستیم. شرکت تهران گسکت با در اختیار داشتن گروه طراحی قالب توانسته خواسته مشتری را برای طرح های خاص فراهم نماید تا حداکثر بازدهی را بر روی طرح های شما داشته و از استهلاک برق و قطعات در دراز مدت جلوگیری به عمل آورد و در صورت توافق به شما اطمینان داده خواهد شد طرح مورد نظر فقط در انحصار شرکت شما خواهد بود و یا برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه این شرکت طرح های عمومی را به شما ارئه می دهد
واشر درب یخچال از جنس pvc نرم ساخته شده است که در مرور زمان و یا حتی عدم استفاده مرتب باعث خشک شدن آن می شود که در نتیجه ممکن است در یخچال بخوبی بسته نشده و روزنه ای بین درب یخچال و بدنه یخچال ایجاد شود. اگر آب بندی درب خراب باشد رطوبت بیشتری از هوا وارد یخچال خواهد شد.

در یخچال و فریزرهای خانگی و صنعتی از نوعی نوار استفاده میشود که به آن گسکت گفته میشود. این نوع نوار از جنس PVC نرم میباشد. تهران گسکت با سابقه ای بیش از 20سال تولید کننده این گسکت ها میباشد. تولیدات این شرکت با بهترین مواد اولیه و آنتی باکتریال و تکنولوژی روز دنیا عرضه میگردد.



قیمت: توافقی

به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: علی حسین زاده
تلفن ثابت: ۳۳۴۸۹۳۴۸
تلفن همراه: ۰۹۱۲۵۲۰۰۹۶۱
قیمت: توافقی
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 23 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: خ خاوران شهرک مسعودیه مسگراباد خ ابراهیم نصیر پ۱۲۸

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir