رطوبت ساز 09144432479

رطوبت ساز 09144432479
این محصول درکليه صنايعي که نيازبه رطوبت سرد و سبک دارند مانند:
صنايع چاپ - نساجي –گلخانه
خصوصيات فني محصول:
دو خروجی پليکا لوله 11سانت.
*- مصرف آب11 ليتر در ساعت.
*- مصرف برق تک فاز 1000 وات.
*- تامين رطوبت تا 95 درصد برای
400 متر مکعب فضای بسته.
*- سيستم قطع خود کار دستگاه در مواقع
کمبود آب ورودی.
*- مجهز به شير برقي 24 ولت.
*- قابليت اتصال به شير آب.
*- بدنه مقاوم تماما از جنس A.B.S.
*- تعويض و تعمير بسيار ساده وآسان
بدون نياز به افراد متخصص.
*- ابعاد 47*47*80 وزن حدود 24 کيلوگرم
رطوبت ساز \\\\\\\' متداول در بازار که از قطعات مکانیکی ، از قبیل موتور ، پروانه و نازل ساخته شده اند ، مشکلات عمده ای را به همراه دارند . در سيستم هاي تولید رطوبت مکانیکی ، رطوبت ساز ها به این شكل عمل می کنند ، كه نازل بر روي پروانه آب را پخش می کرد که علاوه بر ايجاد سر وصداي زياد موتور ، رطوبت تولید شده همراه با قطرات آب بوده و لذا محیط را خیس می نماید ، اما در روش جديد كه بصورت الكترونيك مي باشد ديگر هيچ صدايي شنيده نميشود و رطوبت ، بصورت بخار سرد و بدون ايجاد شبنم در سالن تامين ميگردد ، برای تولید رطوبت در این سیستم ( سیستم الکترونیکی ) تماما از قطعات و مدارهای الکترونیکی استفاده شده است و بهمین دلیل از خصوصیات و مزایای خاص سیستم های الکترونیک برخوردارمی باشد ،که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود
زنگ نمی زند.
ند استهلاک دستگاه به حداقل ممکن کاهش یافته است عمر و دوام زیادی دارند بی صدا و مقاوم هستندتولید شبنم نمی کنند از مزایای دستگاه رطوبت ساز میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
ايجاد رطوبت - Humidification
بااستفاده از اين دستگاهها مي توانيد سود كار خود را افزايش دهيد. به اين صورت كه بانصب اين سيستم عوامل محيطي مناسب از قبيل رطوبت، دما و هواي مورد نياز را براي كارگاه، كارخانه، مرغداري, مراكز كشت قارچ و… خود فراهم ساخته ودرپي آن سريعتر به نتيجه دلخواه خود دست خواهيد يافت.
- كارخانه ها و كارگاههاي چوب بري ازجمله مكانهايي هستند كه اين سيستم در آنها مورد استفاده قرار مي گيرد. از آنجايي كه رطوبت مورد نياز براي اين مكانها متناسب با آب و هواي منطقه مي باشد. با نصب اين دستگاه از چروك خوردن، ورم كردن تاخوردن و ترك برداشتن چوب جلوگيري مي کند.



قیمت: لطفاتماس بگیرید

به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: فروشگاه اروم کشاورز
تلفن ثابت: 09144432479
تلفن همراه: 09144432479
قیمت: لطفاتماس بگیرید
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 16 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس:


تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir