کفپوش تراس ، کفپوش بالکن،کف پوش های چوب برای فضای باز

کف پوش های چوب برای فضای باز
کف پوش یک پوشش تقریباً دائمی برای کف خانه است که تأثیر زیادی در زیبایی و راحتی آپارتمان، تراس و نورگیرهای شما دارد. به نظردیگر وقت آن رسیده ، همان قدر که دکوراسیون داخلی خانه را دچار تغییر می کنیم یک دستی هم به سر و روی بالکن و نورگیرهای خانه بکشیم. استفاده از کف پوش های چوبی می تواند انتخاب اول شما باشد چون کف پوش های چوبی با ویژگی های بی¬شماری که دارند می توانند نماینده خوبی برای انزژی مثبت آمده از طبیعت در دکوراسیون خانه شما باشند.
کف پوش های چوبی که برای نورگیر و بالکن( تراس) خانه استفاده می¬شوند، مشخصات متفاوت تری نسبت به کف پوش های داخلی دارند و بزرگ ترین تفاوت آنها مقاومت بیشتر در مقابل نور ، عوامل برودتی و رطوبت است. افرادی که از بالکن خود به عنوان پاسیو یا باغچه کوچک استفاده می کنند می توانند کف بالکن خود را با کف پوش های چوبی پوشش دهند تا طبیعت زیبای بالکن جذاب تر از قبل دیده شود. با توجه به مساحت کوچکی که بالکن های امروزی دارند تغییر کف پوش بالکن هزینه زیادی روی دست شما نمی گذارد و نصب آن هم زمان زیادی نمی برد ولی تنوع و زیبایی که در دکوراسیون بالکن شما حاصل می¬شود غیر قابل تصور است؛ به علاوه بالکن¬های کوچک بعد از کف پوش شدن به مراتب بزرگتر از قبل به نظر می¬رسند و این آرامش شما را افزون خواهد کرد. از تراس گرفته تا پشت بام و بالکن ها می توان با استفاده از کف پوش های چوبی مخصوص فضای باز ،فضایی آرامش بخش و طبیعی را به دست آورد.کف پوش با سیستم موزاییکی به شما امکان می دهد که ایده های تزیینی خود را به واقعیت تبدیل نمایید. این محصول برای استفاده در فضای بیرون ساختمان بهینه سازی شده و در مقایسه با روش های سنتی علاوه بر مقاومت و پایداری در هر شرایط آب و هوایی، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.
در کف پوش¬های تولیدی گروه بانوج سعي شده است كليه موانع و مشكلات نصب کف پوش بررسي و رفع شوند؛به گونه اي كه می¬توانید در اتاقها، آشپزخانه¬، تراس، پشت بام ، بالکن ، کناره استخر ، فضای باز در باغ ها، داخل سونا و مكانهاي مختلف مسكوني و اداري بدون نياز به تخصص، کفپوش ها را در محلهاي مورد نظرتان نصب كنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت http://www.banooj.ir/ مراجعه کنید.
کفپوش تراس ، کفپوش بالکن ، کفپوش


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: سیدعلیرضادهقان
تلفن ثابت: 09126277166
تلفن همراه: 09126277166
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: چهارشنبه, 30 خرداد 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: تهران ،خیابان شریعتی ، روبه روی مترو شریعتی ،پاساژ مینا،طبقه دوم


تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir