کمپ تخصصی حسابداری صنعتی

کمپ تخصصی حسابداری صنعتی
حسابداری را در محیطی کاملا کاربردی تخصصی با داده های واقعی آموزش ببینیدحسابداری صنعتی شاخه ای از علم و فن حسابداری است پس با ارائه پروژه عملی در آن حرفه ایی شوید .
در این راستا به دلیل استقبال و تقاضای مکرر علاقمندان به شرکت در دوره های حسابداری این مؤسسه اقدام به برگزاری کمپ تربیت حسابدار صنعتی نموده هدف از برگزاری این کمپ ویژه اهمیت حسابداری و بهای تمام شده می باشدهمانطور که مستحضرید حسابداری صنعتی شاخه ای از علم و فن حسابداری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را بر عهده داشته و باتجزیه و تحلیل گزارشها و بررسی راههای تولید روشهای تقلیل بهای تمام شده تولیدات را بیان می کند. در واقع حسابداری صنعتی یا حسابداری بهای تمام شده یک ابزار بسیارمهم در اختیار مدیریت میباشد تا مدیران را در برنامه ریزی ، کنترل ونظارت وبررسی نتایج فعالیتها، یاری نماید. همچنین مدیران محترم با استفاده از حسابداری صنعتی ،بهای تمام شده تولیدات را محاسبه می کنند و کنترل خود را برروی هزینه های مواد ،دستمزد و سایر هزینه های تولید اعمال می کنند. مدیران اگر گزارشات دقیق و صحیحی از عوامل هزینه نداشته باشنددر تصمیم گیری خود در جهت افزایش تولید یا سایرتصمیم گیریها و راه انجام تصمیمات خود با مشکل مواجه خواهندشد . بدینوسیله از کلیه سازمانها و شرکت ها دعوت مینماید در صورت تمایل جهت ثبت نام پرسنل زیرمجموعه اقدام فرمایید . خاطر نشان می شود در این دوره اطلاعات یک واحد تولیدی واقعی که هم بصورت سفارش کار و هم مرحله ایی تولید می کند را در اختیار دانش پذیران قرار میگیرد که بهای تمام شده را محاسبه کنند. نظر به اینکه والاترین هدف این مؤسسه ایجاد رشد و گسترش خانواده حسابدار در جامعه حسابداران میباشد لذا این مؤسسه با آغوش باز پذیرای شما سروران میباشد
تاریخ برگزاری این کمپ مرداد ماه می باشد هزینه این کمپ 450000هزار تومان
همچنین در صورت ثبت نام گروهی (۳ نفر به بالا) تخفیف ۲۰ درصدی لحاظ می گردد.در پایان هر دوره مدرک معتبر QAL انگلستـان که تحت نظر مرجع اعتباردهی اتحادیه اروپا (ASCB) و سازمان ملی استـاندارد ایران با کد رجیستری معتبر می باشد اعطا ء می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، و ثبت نام می توانید با شماره های ۸۸۱۷۳۸۲۴-۸۸۱۷۳۸۴۶ تماس حاصل فرمایید


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: خانم فروزش
تلفن ثابت: 02188173846
تلفن همراه: 02188173824
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: سه شنبه, 15 خرداد 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: تهران -خیابان قائم مقام فراهانی-روبروی تهران کلینیک -کوچه6-پلاک 8-طبقه 3


تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir