سقف کاذب

سقف کاذب
سقف کاذب نوعی از پوشش دهی داخلی است که در ساختمان دغدغه پوشش و مخفي نگه داشتن عوامل زير سقف را از بين مي برد که يکي از ويژگيهاي اين رشته ساختماني نيز هست.سقف کاذب مي تواند بصورت انواع تایل،کناف،آسمان مجازی،آکریلیک و ... به کا ر گرفته شوند.
سقف کاذب تایل

یکی دیگر از سقف های کاذب که امروزه در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد سقف های مشبک گچی تایل هستند. تایل ها به صفحه های مربع شکل در ابعاد 60*60 سانتی متر گفته میشود که همانند سرامیک که در کف کنار هم قرار داده میشود تا کف را بپوشاند این تایل ها توسط اویز های مختلف از سقف اویزان میشوند و روی سقف کنار هم گذاشته میشود تا سقف را بپوشاند.استفاده از این نوع سقف کاذب تایل مزایای فوق العاده ای در پی دارد.در این نوع سقف ها فضای مناسبی در پشت سقف به وجود خواهد امد که جهت عبور تاسیسات و دیگر موارد را اسان میکند.همچنین دسترسی به این تاسیسات نیز در صورت لزوم ساده خواهد بود. وزن سبک این سقف نیز یکی دیگر از مزیت های این سقف کاذب است.تایل ها به دو نوع ساده و اکوستیک تقسیم بندی میشود.مدل اکوستیک تایل ها از مزایای عایق صوتی بهرمند است و کیفیت صدای داخل اتاق یا سالن را بسیار بالا میبرد.همچنین مانع از ورود صدا های ناخواسته از بیرون به داخل میشود.تایل های ساده نیز به دو مدل گچی ساده و روکش دار تقسیم میشود.مدل گچی قابلیت رنگ شدن را دارند و مدل روکش دار PVC ان بدون نیاز به رنگ است.زیرا این تایل ها در طرح های بسیار زیبا و متنوع از پیش ساخته شده اند و نیازی به رنگ ندارند به همین دلیل سرعت اجرا را بسیار بالا میبرند.
سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب تصویردار یا اسمان مجازی یک طرح بسیار ابتکاری در زمینه دکوراسیون و معماری داخلی به شمار می رود که الهام بخش طبیعت در منزل و محل کارمان می تواند باشد و به نوعی بازگشت به طبیعت برای رسیدن به آرامش حتی به صورت ظاهری است . سقف کاذب کناف را می توان به دو دسته سقف کاذب متحرک و سقف کاذب ثابت تقسیم کرد . سقف متحرک کناف بر اساس نوع تایل به انواع مختلف تقسیم می شود که عبارت است از سقف کلیک و سقف شبکه ای . سقف کاذب تصویردار همان سقف کاذب مشبک کناف با تصویر آسمان و طبیعت می باشد . در سقف کاذب تصویردار نورپردازی بسیار حایز اهمیت بوده و بدون یک نورپردازی استاندارد نمی توان به طرح و هدف مربوطه دست یافت این نور



قیمت: 0000

به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: مهندس تفضلی
تلفن ثابت: 66555770
تلفن همراه: 09123127714
قیمت: 0000
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, 15 شهریور 1403
موقعیت آگهی:
آدرس: ستارخان خ حبیب ا...


تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir