مناقصه ها و مزایده های رشته فعالیت شما در سامانه مناقصات ایران تندر

مناقصه ها و مزایده های رشته فعالیت شما در سامانه مناقصات ایران تندر
برای شما که نسبت به فعالیت تجاری خود دقیق و حساس هستید

شما که نسبت به فعالیت تجاری خود دقیق و حساس هستید و قصد دارید سرمایه و درآمد خود را افزایش دهید مسلما می دانید این امر مستلزم رعایت قوانین خاصی است ، پس بهتر آن است که در مسیر پیشرفت اقتصادی خود همواره به اصول و قوانین تجارت احترام گذاشته و از آن‌ها تبعیت کنیم.

افراد موفق در تجارت کسانی هستند که دیدگاه و تصویری روشنی را از حوزه فعالیت، ابزار لازم برای فعالیت‌های تجاری و مهم‌تر از همه اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند.

شركت ایران تندر با سابقه بيش از ده سال فعاليت در عرصه اطلاع رساني اخبار مناقصه ها و مزايده ها توانسته است با بهره گيري از نوين ترين روش هاي نرم افزاري و استفاده از سيستم هاي جديد اطلاع رساني و همكاري با كارشناسان مجرب و متعهد ، جامع ترين بانک اطلاعات آگهي هاي مناقصه و مزايده را در اختيار بنگاه هاي اقتصادي بزرگ و كوچك در سراسر كشور قرار دهد .

ایران تندر کلیه اطلاعات روزانه بر اساس زمینه های فعالیت شما طبقه بندی شده و طی ساعات اداری از طریق سایت ، ایمیل ، فاکس و پیام کوتاه به همراه اسناد شرکت در مناقصه یا مزایده برای شما ارسال می کند ، دپارتمان مشاوره مرکز نیز در ساعات اداری آماده مشاوره تخصصی رایگان به واحدهای تحقیق و توسعه مشترکان می باشد.


هدف مجموعه ایران تندر رونق کسب و کار مشتریان است و بس...
به شما پیشنهاد می کنیم همین امروز با مرکز اطلاع رسانی ایران تندر ـ دپارتمان فروش جهت کسب اطلاعات بیشتر وآگاهی از مراحل اداری ثبت نام و چگونگی دریافت خدمات تماس حاصل فرمایید.​​



قیمت: 10000

به روز شده: يكشنبه, 20 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: ساسان
تلفن ثابت: 02177582924
تلفن همراه: 09216246680
قیمت: 10000
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: جمعه, 11 خرداد 1403
موقعیت آگهی:
آدرس: استان تهران - شهر تهران - بزرگراه امام علی -تقاطع سبلان - شهید نظری - شماره 26- ساختمان ایران تندر


تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir