مناقصات و مزایدات سایت مناقصه های ایران تندر


ایران تندر با سابقه بیش از ده سال فعالیت در عرصه اطلاع رسانی مناقصه ها و مزایده های ایران و بین الملل با بهره گیری از نوین ترین روش های نرم افزاری و استفاده از سیستم های جدید اطلاع رسانی و ارتباط با سازمان ها و ارگانها ، کلیه اطلاعات مناقصه ها ، مزایده ها ، ارزیابی کیفی ، فراخوان ها و استعلام بها های منتشر شده در بیش از 550 عنوان نشریه و 6000 وبسایت و بصورت مستقیم از بیش از 360 شخص حقوقی / حقیقی مناقصه گزار دریافت و پس از تفکیک روزانه بر اساس زمینه های فعالیت شما طبقه بندی شده و طی ساعات اداری از طریق سرویس درخواستی شما سایت ، ایمیل ، فاکس ، پیام کوتاه و... به همراه اسناد شرکت در مناقصه ها و مزایده ها را برای شما ارسال می نماید.

امروزه مدیران کار آمد، متکی به روشهای سنتی بازاریابی و فروش نیستند! بلکه استفاده از ابزارهای نوین در دنیای رقابتی امروز، برای کسب موفقیت، از یک انتخاب ساده اختیاری ، به یک اجبار تبدیل شده است. اگر یک مقدار ریزبینانه تر نیم نگاهی به شرکت های بزرگ در دنیا و همچنین در کشور خودمان بیندازید، متوجه می شوید شرکتهای بزرگ و موفق، شرکتهایی هستند که بیشتر به اطلاعات دسترسی داشته و بنابرین بیشتر در بازارهای کسب و کار حضور دارند.
شما هم اگر می خواهید سازمان / شرکت / فروشگاه / متخصص / مهندس / مشاور و ... بزرگ و شناخته شده و معتبری باشید، یکی از مهمترین راههای آن، اطلاع دقیق ، جامع و بروز از فرصت های مرتبط با خدمات، محصولات خودتان هست تا موفقیت کسب و کار شما بواسطه دریافت اطلاعات جامع فرصت های کسب و کارتان تضمین گردد.
فاصله شما تا یک انتخاب درست فقط یک کلیک است!
برنده تندیس مردمی بهترین ارائه دهنده نیازمندی های تخصصی در هفتمین جشنواره وب ایران
سایت مناقصات ایران تندر در خدمت رشد وشکوفایی اقتصادی کشور


به روز شده: يكشنبه, 20 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: ساسان
تلفن ثابت: 02177582924
تلفن همراه: 09216246680
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: جمعه, 11 خرداد 1403
موقعیت آگهی:
آدرس: استان تهران - شهر تهران - بزرگراه امام علی -تقاطع سبلان - شهید نظری - شماره 26- ساختمان ایران تندر

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir