کسب درآمد عالی و واقعی از اینترنت

کسب درآمد عالی و واقعی از اینترنت
معرفی سیستم همکاری در فروش فایل ناب

سایت فایل ناب (www.FieNab.com) یک سیستم همکاری در فروش فایل هست که کاربران با عضویت در این سایت میتونن هم به عنوان فروشنده فایل و هم به عنوان بازاریاب فعالیت کنند.
پس از ثبت نام می تونید فروشگاه اختصاصی برای خودتون توی فایل ناب ایجاد کنید (مثال: www.civil.FileNab.com) و نحوه نمایش محصولات توی فروشگاهتون رو انتخاب کنید. یعنی میتونید انتخاب کنید که آیا فقط فایلهای خودتون توی فروشگاه نمایش داده بشه یا همه فایلهای موجودی که همه فروشندگان ثبت کردند.
در صورتی که فایل های با ارزشی دارید می تونید توی این سایت ثبت کنید تا دیگران هم بتونند از این اطلاعات استفاده کنند و شما هم منبع درآمدی برای خودتون داشته باشید.
و در صورتی که فایلی برای فروش ندارید میتونید به بازاریابی فایل هایی که توسط بقیه کاربرا ثبت شده بپردازید و بین 15 تا 75 درصد از فروش محصول سود کنید. فروشنده سود بازاریاب از هر فایل رو مشخص میکنه که حداقل این سود 15% و حداکثر هم 75% هست که بازاریاب میتونه بدون هیچ هزینه و سرمایه ای برای خودش درآمدزایی کنه.
فروشندگان و بازاریابها میتونن توی فروشگاهی که ایجاد کردن به تبلیغ محصولات بپردازند و علاوه بر اون میتونند کدهای تبلیغاتی اختصاصی خودشون رو هم از قسمت مربوط به تبلیغات بردارند و توی سایتها و وبلاگهای دیگه منتشر کنند تا فروششون بیشتر بشه.

برای ثبت نام در فایل ناب به این لینک مراجعه کنید: http://filenab.com/add-user.aspx

روش های کسب درآمد از فایل ناب:
در سیستم همکاری در فروش فایل ناب به پنج روش می توانید درآمد کسب کنید. ابتدا این روش ها را معرفی می کنیم و در ادامه در مورد هر روش توضیحاتی را ارئه خواهیم کرد.
1- فروش فایل
2- بازاریابی
3- زیر مجموعه گیری
4- ترجمه مقالات و کتب
5- مشاوره و انجام پروژه و پایان نامه


برای ثبت نام در فایل ناب به این لینک مراجعه کنید: http://filenab.com/add-user.aspx


به روز شده: سه شنبه, 01 شهریور 1401


اطلاعات تماس
نام مسئول: محمد غفوری تبار
تلفن ثابت: 09192682620
تلفن همراه: 09192682620
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 23 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: خراسان رضوي
آدرس: http://filenab.com/add-user.aspx

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir