درمان قطعی اعتیاد، بازگشت به روزگار قبل اعتیاد با همان مخدر

به نام او که شفا فقط از اوست
بازگشت به عدم اعتیاد با کمک همان ماده مخدر مصرفی در مدت 1-2 سال
این فقط دعوت برای ترک اعتیاد نیست بلکه دعوت به بازگشت به سلامت دوران قبل اعتیاد است !!
آیا میدانید داوطلبین ترک اعتیاد با روشهای ناقص رایج معمولا چاره ای جز این ندارند که مجددا به اعتیاد روی آورند؟ و این امر عکس العمل طبیعی بدن و ناخودآگاه بیمار است لذا بیمار نباید ملامت شود؟
آیا میدانید برای رهایی کامل و دائم از اعتیاد، فقط عادت مصرف مخدر نیست که باید از بیمار حذف شود؟
آیا میدانید رهایی از بیماری اعتیاد بدون تغییر همزمان همه عادتهای روزمره، تغییر عملکرد ارگانیسمهای بدن که به ظاهر درگیر اعتیاد نیستند، تقویت جنبه های مثبت شخصیتی تخریب شده و همچنین بازسازی اراده و قدرت ذهن تقریبا غیر ممکن است؟ و اصلاح همه اینها باید همزمان با قطع مصرف مواد مخدر صورت پذیرد؟
آیا میدانید حذف اعتیاد از زندگی بسیار مشگل، زمان بر و پرهزینه است و با گذشت هر روز سخت تر میشود؟
آیا میدانید بیمارانی که از وضع اعتیاد خود اظهار رضایت میکنند، باید بسیار نگران باشند چون در حقیقت این هیولای اعتیاد است که جسم آنها را تسخیر و از جانب آنها سخن میگوید و بسیار خطرناک است؟
حتی اگر قصد ترک کامل اعتیاد را ندارید، میتوانید در قدم اول قدرت کنترل مصرف را در خود بازیابی کنید تا بدون تغییر کیفیت زندگی، عوارض سوء مصرف مخدر را تا 80% کاهش دهید.
در این روش، بیمار توام با تقویت تدریجی اراده و اشتیاق ، با تکیه بر توانایی خویش و با یک برنامه ای که مختص شرایط او تدوین شده سلامتی جسمی و روانی خود را بازیافت میکند. طول مدت درمان متناسب با شدت بیماری بوده و حداقل یک سال و حداکثر 2 میباشد. در مدت درمان سختی و مشقت وارد بر بیمار در حد تحمل او نگه داشته میشود بطوری که حداقل در 95% این دوران بیمار میتواند به کارهای روزمره خود بپردازد. بیماران شفا یافته اذعان دارند که فرایند درمان و پیشرفت، برای آنها بسیار لذت بخش بوده است.
این برنامه مبتنی بر تغییر عادات، تقویت اشتیاق و اراده در 6 ماه نخست و سپس قطع وابستگی میباشد که متناسب با قدرت تحمل بیمار و همچنین شدت و مدت مصرف متفاوت میباشد . در این برنامه علاوه بر کمکهای پزشکی و دارویی از ماده مخدر مصرفی توسط بیمار به عنوان اصلی ترین دارو برای درمان استفاده میشود.
همچنین برنامه ای برای آموزش خانواده ها جهت اصلاح نگرش و نحوه مواجهه با بیمار ارائه میگردد
ما آماده ارائه کمک و راهنمایی همگان هستیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
09339701410
returntothehealth@gmail.com


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: Aropi
تلفن ثابت: 09121444266
تلفن همراه: 09339701410
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 23 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: کلیه مناطق تهران

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir