آنتی ویروس McAfee (مکافی)

آنتی ویروس McAfee (مکافی)
آنتی ویروس McAfee (مکافی)
کمپانی محبوب مکافی در 1987 توسط جان مکافی پایه گذاری وپس از ادغام و واگذاری چندین امتیاز به شرکت های دیگر به نام Network Associates تغییر نام داد. در سال 2004 مجددا McAfee بازگشت تا بر روی محصولات امنیتی متمرکز شود. در سال 2010 پروژه SaaS مکافی شروع به کار کرد. در سال 2011 مکافی به مالکیت اینتل درآمد و اعلام شد که از سال 2014 محصولات این خانواده با نام Intel Security و با حفظ لوگوی قرمز مکافی ارائه خواهد شد.
امروزه محصولات مکافی برای تامین امنیت کاربران در لایه های مختلف شبکه محبوبیت فراوانی در نقاط مختلف دنیا دارند.
آلما شبکه به عنوان نمایندگی فروش محصولات McAfee در ایران شناخته شده است.
لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با واحد نرم افزار آلماشبکه تماس حاصل نمایید.
تلفن تماس:66932688- 66419344
ایمیل :info@almanet.ir
بیشترین محبوبیت محصولات مکافی برای امکانات مدیریتی آنهاست. ماژول های مختلف و متنوع این کمپانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهند که روی هر قسمتی از دسته بندی های سیستم ها محصولات مورد نظر را نصب کنید و از نصب برنامه های غیر ضروری روی آن خودداری کنید. تنظیمات گسترده با جزئیات فراوان در برنامه های مختلف امکان شخصی سازی بسیار مناسبی برای تنظیمات در اختیار سیاست گذاران قرار میدهد.کاربران میتوانند با تنظیم گزارشات موجود یا تعریف گزارش های دلخواه خود از کلیه اتفاقات شبکه مطلع شوند.
آلماشبکه ارائه کننده محصولات امنیتی مکافی در ایران
66932635-66419334
کنسول مدیریتی مکافی که با نام Epo شناخته میشود مرجع اصلی مدیران امنیتی شبکه میباشد. بدون شک می توان Epo را کنسول مدیریتی و اطلاعاتی بسیار قویتر از محصولات مشابه دانست و امکاناتی که فراهم می آورد بسیار فراتر از رقبایش است. سفیرAgent مکافی بسیار دقیق عمل میکند و اطلاعاتی که اعلام میکند کاملا قابل استناد است و کاربر را از کلیه موارد مورد نظر خود مطلع میسازد.
محصولات مکافی بسیار گسترده و متنوع است. طی سالیان گذشته در ایران محصولات خاصی از این خانواده مورد توجه قرار گرفته اند که آلما شبکه نیز به طور گسترده ای این محصولات را ارائه میدهد:
-McAfee Virus Scan Enterprise (VSE)
-McAfee Site Advisor Enterprise (SAE)
- McAfee Host Intrusion Prevention (HIP)
-McAfee Devise Control


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: آلما شبکه پرداز
تلفن ثابت: 66932635 - 66932688 - 66419334
تلفن همراه:
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: شنبه, 27 مرداد 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: کارگر شمالی، خ نصرت، کوی بنده ای، پ2، ط 4، واحد 17

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir