دیوار ها وقطعات پیش ساخته بتنی

دیوار ها وقطعات پیش ساخته بتنی
فروش وتولید انواع بتن های پیش ساخته برای ساختمان ها مانند بتن های پیش ساخته دیوار، سقف، محوطه چینی ساختمان، قطعات پیش ساخته راه آهن ، خانه های پیش ساخته به صورت کاملا صنعتی با قیمت های بسیار مناسب.

دیوار پیش ساخته یکرو و دو رو نمای محوطه:
دیوار های پیش ساخته محوطه و سالن در انواع ساده و طرح دار یک رو و دو رو مسلح به آرماتور و با بتن استاندارد و عمل آوری توسط بخار تولید می گردند.
دیوار های این شرکت توسط فوق روانکننده های پلی کربکسیلاتی و ژل میکرو سیلیس جهت جلوگیری از خورندگی در محیط های اسیدی و بازی نیز تولید می گردند که قابلیت اجرا در انواع مناطق آب و هوایی مانند سواحل آب شور را دارا باشد .
جابجایی آسان این دیوار ها امکان تغییر در ابعاد دیوار کشی و حتی جابجایی کلی آن را از محلی به محل دیگر را فرآهم کرده است .
• دیوار پیش ساخته بتنی
این محصول که در دو نوع یکرو نما و دو رو نما تولید می گردد قابلیت احداث دیوار با ارتفاع های مختلف را دارا می باشد . سرعت نصب این دیوار ها حدود یکصد متر طول( سیصد و بیست و پنج متر مربع ) با یک دستگاه جرثقیل و دو نفر اکیپ نصاب می باشد. شرکت آرکا بتن ایرانیان قابلیت تولید پانل هایی به طول 4 متر و ارتفاع 2.40 متر می باشد که با توجه به سختی های تولید و نصب این نوع پنل ها ، این شرکت از معدود تولید کنندگان این محصول می باشد. شرکت آرکا بتن جهت رساندن زمان تحویل دیوار های پیش ساخته به صفر ، دپویی بیش از 20هزار متر مربع از انواع این محصول دارد.
انواع دیوار های عایق با ارتفاع بیش از هفت متر به صورت عمودی و با طول شش متر به صورت افقی جهت نصب بر روی سالن های فلزی (سوله) در این شرکت طراحی و ساخته می شود.
از دیوار های پیش ساخته اجرا شده توسط شرکت آرکا بتن می توان به دیوار مسیر انحرافی پل کن شهرداری منطقه 21 تهران به طول دو و نیم کیلو متر در کنار پروژه در حال اجرای دیوار کشی محوطه نیروگاه سیکل ترکیبی تهران 2 شرکت انرژی تابان پویا به متراژ 7650 متر مربع نام برد.
دیوار دو رو نما شادولاین :
دیوار های دو رو نما با طرح شادولاین به ضخامت 12 سانتی متر و به ارتفاع های 2.40 و
3.25
دیوار یک رو نما شادولاین بلند به ارتفاع 2.40 :
دیوار های یک رو نمای شادولاین به ضخامت 12 سانتی متر و به ارتفاع یک تکه 2.40 و قابلیت اجرای دیوار 3.40 به همراه یک زیر دیواری یک


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: محمد مهدی داستان
تلفن ثابت: 09374471146
تلفن همراه: 09374471146
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 30 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس:

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir