فروش نرم افزارهای امنیتی Symantecدر آلماشبکه /// 0216641933

فروش نرم افزارهای امنیتی  Symantecدر آلماشبکه /// 0216641933
فروش نرم افزارهای امنیتی Symantecدر آلماشبکه /// 02166419334
فروش و پشتیبانی نرم افزارهای امنیتی Symantec در ایران توسط شرکت مهندسی آلماشبکه پرداز توسط کارشناسان فنی و متخصص به همراه نصب , آموزش و پشتیبانی کلیه محصولات امنیتی سیمانتک در ایران به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.
شرکت سیمانتک (Symantec ) یک شرکت پیشرو در تکنولوژی حوزه IT واقع در ایالات متحده آمریکا می باشد که دارای محصولاتی در زمینه امنیت, ذخیره اطلاعات, تولید نسخه های پشتیبان گیری , پایداری اطلاعات و در دسترس بودن سرویس ها است که در سال 2013 توانست بالاترین فروش را در رده محصولات امنیتی End User و همچنین در سال های 2010 تا 2013 در بخش فروش محصولات نسخه های پشتیبان گیری جز 5 رتبه برتر در دنیا را کسب کرد.
نرم افزارهای بکاپ و پشتیبان گیری سیمانتک//// Symantec Backup Exec
نرم افزار بکاپ سیمانتک در سال 2005 توسط شرکت Symantec تولید شد و دارای موفقیت های بسیاری در این مدت بوده است. این محصول امکان تولید نسخ پشتیبان و بازیابی اطلاعات را به صورت به صورت ساده و قابل اطمینان و انعطاف جهت محافظت از تمام زیر ساخت فارغ از محیط مجازی , فیزیکی و یا ترکیبی فراهم می آورد. بهره گیری از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول را قادر ساخته است تا بتواند نسخه های پشتیبان را از طریق دسترسی به منابع local و یا منابع تحت شبکه به هرگونه تجهیزات ذخیره سازی مانند انواع Tape Disk و یا Cloud منتقل نموده و یا از همان محل بازیابی نماید.
از مهم ترین ویژگی های محصول Symantec Backup Exec امکان بازیابی به صورت کاملا Granule می باشد. بدین معنا که در صورت تولید نسخه پشتیبان از یک Database به هنگام بازیابی تنها یک رکورد از آن دیتابیس بازیابی گردد و نیازی به بازیابی کل Database نباشد.
از دیگر قابلیت های Symantec Backup Exec میتوان به آیتم های زیر اشاره کرد :
- پشتیبان گیری از سیستم عامل و اطلاعات آن به صورت اتوماتیک و در حین کار و بدون نیاز به متوقف کردن فعالیت های جاری آن ها.
- بازیابی سریع و قابل اطمینان اطلاعات و کل سیستم عامل بر روی سخت افزارهای متفاوت و نامشابه به سیستم اصلی و همچنین تبدیل بکاپ گرفته شده به انواع محیط های مجازی .
- پشتیبان گیری آسان از Active Directory , ایمیل های نرم افزار Exchange , اسناد Share Point , فایل ها


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: almanetsp
تلفن ثابت: 66419334 – 66932635 – 66932688
تلفن همراه: 66932688
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: يكشنبه, 23 ارديبهشت 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: تهران-خیابان کارگر شمالی -خیابان نصرت -کوچه امینیان (بنده ای)-پلاک 2 - واحد 17

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir