پيمانكار برق صنعتي سورنا صنعت بيستون

يكي از مهمترين مسائل در هر ساختماني تامين حفاظت الكتريكي براي ساكنين و تجهيزات مي باشد. احداث چاه ارت و همبندي مطابق استاندارد و نصب تجهيزات حفاظتي مناسب، اين هدف مهم را تامين مي نمايد. ما با استفاده از نيروهاي مجرب و آموزش ديده در احداث چاه ارت و همبندي الكتريكي ضمن ارائه مشاوره، شما را در اجراي صحيح و استاندارد چاه ارت و همبندي ياري مي نماييم.
ساختمان هوشمند BMS
انسان همواره بدنبال آسايش بيشتر بوده است. استفاده از تكنولوژيهاي نوين و تجهيزات كنترلي مدرن در صنعت ساختمان اين امر را با طراحي ساختمان هوشمند BMSمحقق مي نمايد. كنترل كليه تجهيزات با استفاده از دستگاه كنترل از راه دور، كليدهاي قابل برنامه ريزي و پنل تاچ اسكرين، قابل برنامه ريزي مي باشد. روشن و خاموش شدن لامپ اتاق ها بطور خودكار، باز و بسته شدن پرده اتاق ها براي تنظيم نور و … از جمله كارايي هاي ساختمان هوشمند BMSمي باشد. مديريت بر عملكرد كليه تجهيزات و همچنين هزينه مصرفي آنها نيز از ديگر موارد قابل دسترس در ساختمان هوشمند BMSاست. ما با طراحي ساختمان هوشمند طبق نظر و خواست شما، سناريوهاي مورد نياز را طراحي كرده و با نصب تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري، ساختماني مدرن را براي شما به ارمغان مي آوريم.
اتوماسیون کارخانجات
برنامه ريزي تجهيزات، دستگاه ها، تنظيم و ارتقاء نرم افزارهاي مورد نياز و نظارت بر آنها از اتاق كنترل يكي از مزاياي مهم اتوماسيون كارخانجات بشمار مي رود. از طرف ديگر بكارگيري سنسورهاي هوشمند و بستر مناسب تبادل اطلاعات با بكارگيري شبكه كنترلي و پروتوكل هاي مناسب در تضمين داده هاي مبادله شده نقش بسزايي ايفا مي نمايد.اتوماسيون كارخانجات يكي از مهمترين روشهايي است كه منجر به افزايش دقت و دکتر سيد حميدرضا حسيني ( جاورسینه ) - دکترای تخصصی برق - كنترل
09122089098


به روز شده: چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403


اطلاعات تماس
نام مسئول: دکتر سيد حميدرضا حسيني ( جاورسینه ) - د
تلفن ثابت: 09122089098 - 09362089098
تلفن همراه: 09122089098
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, 15 شهریور 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: تهران،قم،اراك،قزوين،سمنان،اصفهان،كرمان،كرج،اشتهارد،ايوانكي و تمام نقاط ايران

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir