چنج اور اتوماتیک یا سیستم ATS

شرکت کنزا صنعت الموت
سیستم چنج اور اتوماتیک یا ATS سوییچهای انتقال بین ممنابع انرژی الکتریکی هستند که امروزه نقشی اساسی در صنایع مختلف خصوصا صنایع حساس مانند شعب بانکی، دیتاسنترها، رکهای مخابراتی ، سوروهای کامپیوتری ف ابزار دقیق، آزمایشگاه ها بر عهده دارند.
سیستم چنج اور اتوماتیک یا ATS شرکت کنزا صنعت الموت که با مشخصه KSA-ATS تولید می شود، دارای دو ورودی و یک خروجی می باشد ، یکی از ورودی ها بعنوان ورودی اصلی و ورودی دوم بعنوان ورودی پشتیبان عمل می نماید، در صورتیکه منبع برق ورودی اصلی (مانند یو پی اس) بهر دلیلی مانند خرابی، خطای الکتریکی، نیاز به سرویس و پشتیبانی ، قادر به تامین برق مصرف کننده های خروجی نباشد، خروجی را به ورودی پشتیبان و بصورت خودکار منتقل می نماید ، این انتقال با سرعت بالا انجام می شود بطوریکه بارها و تجهیزات خروجی خاموش نشوند، در نهایت هر زمان که مشکل یا خطا منبع انرژی الکتریکی متصل به ورودی اصلی رفع گردد، بار خروجی با همان صورت و امنیت و بدون خاموشی و وقفه به ورودی اصلی منتقل می شود.
استفاده از سیستم جهت شعب بانکی، تجهیزات یا واحدهایی که یو پی اس دارند، خودپردازها، صنایع چاپ، ابزاردقیق، دیتاسنترها ، رکهای مخابراتی و ... بسیار لازم و ضروری می باشد.


به روز شده: دوشنبه, 28 اسفند 1402


اطلاعات تماس
نام مسئول: کنزا صنعت الموت
تلفن ثابت: 02188633812
تلفن همراه: 09120747083
آدرس ایمیل: پست الکترونیک
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, 15 شهریور 1403
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: کارخانه:تهران، اتوبان سعیدی، شهرک صنعتی چهاردانگه

تجارت ایران
www.tejarat-iran.ir